Lidé chtějí zrušení koncesionářských poplatků, ne zrušení reklamy na ČT

Marketing a média | Autor: Ivan Langer | 19.květen 2011

Shrnutí

V současnosti probíhá diskuse o financování veřejnoprávních médií – České televize a Českého rozhlasu. Jak se staví Češi k poplatkům za televizní a rozhlasové vysílání? Jsou lidé pro zrušení těchto poplatků? Trvali by lidé na zrušení poplatků i za cenu navýšení podílu reklamy? Liší se postoje k této problematice v závislosti na pohlaví, věku a politické preferenci?

Tato studie je placená

Cena za plné znění studie:

99,- Kč

Zaplatit pomocí
Premium SMS

Můžete si také zaplatit roční předplatné a mít neomezený přístup ke všem publikovaným studiím. Cena za předplatné:

4000,- Kč

Zaplatit roční
předplatné

Související studie

O autorovi studie

Fotografie: Ivan Langer

Ivan Langer

# Absolvoval Lékařskou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. V období 1996-2010 byl poslancem Parlamentu ČR,…

Více o Ivanu Langerovi