Marketing a média

Marketingové postupy jsou předpokladem pro úspěch nejen v komerčním, ale i v neziskovém, veřejném či politickém prostoru. Naši marketingoví specialisté jsou praktici s bohatými zkušenostmi z různých sektorů. Mediální specialisté dokonale znají prostředí domácích veřejnoprávních i soukromých sdělovacích prostředků.


 


Volby marketingovým pohledem

22.listopad 2013   Autor: Marek Buchta

Volby do Poslanecké sněmovny opět ukázaly rostoucí vliv zvládnutého marketingu na volební výsledky politických stran. Celý článek

Kampaně v německých volbách

28.říjen 2013   Autor: Marek Buchta

Sledování německé volební komunikace je inspirativním zážitkem. Zejména pokud ji porovnáváte s téměř souběžně probíhající kampaní u nás. Celý článek

Komunikace penzijní reformy

30.září 2013   Autor: Marek Buchta

Osud penzijní reformy vytváří smutnou paralelu k osudu Nečasovy vlády. Na začátku velké naděje a relativní důvěra občanů. Na konci zmar a blamáž. Celý článek

Volby a kampaně v létě

  Autor: Marek Buchta

Je spousta možností jak prožít krásné léto. Jen opravdový politický nadšenec by ale za ten správný způsob léta považoval sledování politické kampaně. Celý článek

Kudy dál v německém politickém marketingu?

29.leden 2013   Autor: Marek Buchta

Německo čeká důležitý volební rok. Hlavní událostí budou pochopitelně podzimní parlamentní volby. Přibližně ve stejnou dobu se uskuteční i zemské volby v největší spolkové zemi Bavorsku a koncem roku v Hesensku. Ouverturu přitom obstarali již 20. ledna voliči v Dolním Sasku. Celý článek

Marketingová komunikace v roce 2013

20.prosinec 2012   Autor: Marek Buchta

Co nového přinese rok 2013 v oblasti komunikace a marketingu? Podaří se důstojně dotáhnout prezidentské volby? Budou mít strany vládní koalice dostatek klidu pro zlepšení image před supervolebním rokem 2014? Celý článek

Regulace reklamy na alkohol

22.říjen 2012   Autor: Marek Buchta

Po skončení mimořádných prohibičních opatření dojde v České republice k následným změnám v oblasti regulace prodeje a nabízení alkoholických nápojů. Bude přísněji upravena i reklama na alkohol? Celý článek

Marketingová podpora vzdělání, kultury a sportu

10.září 2012   Autor: Marek Buchta

Žijeme v době natahování rukou. Kultura, sport i školství většinou stojí v zadních řadách čekatelů na veřejné peníze. O to důležitější je, aby přicházely s marketingově dobře připravenými projekty. Celý článek

Co skrývá sociální marketing?

30.květen 2012   Autor: Marek Buchta

Všichni akceptujeme využití marketingových postupů v kampaních proti kouření nebo za bezpečnost silničního provozu. Nasazení obdobných metod při plánování zdravotních nebo sociálních programů státu však čeká až na nové generace úředníků i politiků. Celý článek

Konec britské COI

27.duben 2012   Autor: Marek Buchta

S posledním březnovým dnem se naplnila více než šedesátiletá existence britské agentury pro veřejnou marketingovou komunikaci – Central Office of Information (COI). Od dubna je nahrazena decentralizovanou sítí, nazvanou GCN – Government Communication Network. Celý článek

Nová média ve veřejném sektoru

  Autor: Marek Buchta

Komunikace v nových médiích se posunula do druhé fáze svého vývoje. Po etapě nadšeného objevování a nekritického obdivu nadchází doba hledání vskutku efektivního využití. Celý článek

Bratrovražedná komunikační bitva

28. leden 2012   Autor: Marek Buchta

Kampaně v republikánských primárkách Prezident Obama nemá protikandidáta a může se tak plně soustředit na obhajobu svého mandátu. Na druhé straně zatím zuří nelítostný boj v republikánských primárkách. Celý článek

Lidé chtějí zrušení koncesionářských poplatků, ne zrušení reklamy na ČT

19.květen 2011   Autor: Ivan Langer

V současnosti probíhá diskuse o financování veřejnoprávních médií – České televize a Českého rozhlasu. Jak se staví Češi k poplatkům za televizní a rozhlasové vysílání? Jsou lidé pro zrušení těchto poplatků? Trvali by lidé na zrušení poplatků i za cenu navýšení podílu reklamy? Liší se postoje k této problematice v závislosti na pohlaví, věku a politické preferenci? Celý článek

Ošidnost symbolických dat

30.duben 2011   Autor: Milan Bouška

Už Jára Cimrman doporučoval, aby tvůrci dějin mysleli při svém počínání na školní dítka a vybírali pro ně snadno zapamatovatelná data. Jedno takové bylo vybráno pro konec analogové éry televizního vysílání u nás. Ale jako s každým symbolickým datem, i s tímto je spojeno nejedno úskalí. Celý článek

Patří reklamní spoty do vysílání České televize?

30.duben 2011   Autor: Ivan Langer

Reklama v ČT a ČRo. Vždy jsem byl zastáncem teze, že svět médií je světem podnikání, ve kterém jde o zisk, tedy o peníze. Na tom není ostatně nic špatného, je-li toto podnikání prováděno v souladu s platnými zákony a podle zásad rovného, férového konkurenčního boje. Celý článek

Jde o peníze nebo o svobodu slova?

30.duben 2011   Autor: Ivan Langer

Spor mezi distributory tisku. Nemám rád monopoly a jsem ve střehu, slyším-li volání o tom, že je ohrožena svoboda slova. Celý článek

Mediální zákon je také o konkurenci

02. červen 2011   Autor: Ivan Langer

Svět médií není ve své podstatě ničím jiným než obchodní činností, jejímž cílem je vydělat peníze. Celý článek

Kvóty jsou projevem socialistického myšlení

02. červen 2011   Autor: Ivan Langer

Dostálův věcný záměr zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání Ministr kultury má do 31. 3. 1999 předložit věcný záměr zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Celý článek

Politický marketing a maďarské volby 2006

  Autor: Ladislav Mrklas

V dubnu 2006 se v Maďarsku uskutečnily v pořadí páté volby od pádu komunismu. Poprvé v nich dokázaly obhájit vítězství vládnoucí strany – postkomunističtí socialisté (MSzP) a liberálové ze Svazu svobodných demokratů (SzDSz). Celý článek